**stillingen er besat**

 

Har du erfaring med alle opgaver i et bogholderi og har du lyst til – og potentiale til at udvikle dig? Har du lyst til at være en del af en jordnær og samarbejdsorienteret kultur i en virksomhed med mod på vækst og udvikling?

Hvis du kan svare ja på ovenstående så er du måske den nye kollega/finansbogholder vi søger til Holbølls velfungerende økonomiteam.

Teamet består foruden dig, af 2 bogholdere og en økonomichef. Med reference til økonomichef har økonomi-teamet ansvaret for det daglige bogholderi fra A-Z.

Søg stillingen her 

 

Det falder dig naturligt at bidrage med et positivt mindset og en god team-ånd

Du har erfaring med at arbejde selvstændigt med alle opgaverne i et bogholderi, inkl. løn og moms. Derudover må du gerne have:

  • Erfaring med time/sags styring
  • Erfaring fra en lignende branche vil være en fordel men er ikke et krav

 

Du kan genkende dig selv i følgende beskrivelse:

  • Positivt mindset og du ser muligheder frem for begrænsninger
  • Lyst til at lære og udvikle dig
  • Selvkørende og evner detaljen uden at tabe overblik
  • Det er naturligt for dig at tage ansvar og følge opgaverne til dørs, ligesom du altid overholder deadlines
  • Du kan kommunikere med alle, har en naturlig gennemslagskraft, som ikke går ud over den gode tone

 

Hos Holbøll er medarbejderne virksomhedens vigtigste ressource

Du vil blive en del af en velfungerende entreprenør virksomhed i rivende udvikling. Der er en flad struktur og alle medarbejdere ses som nøglemedarbejdere. Kulturen er præget af seriøsitet samtidigt med, at det er sjovt at gå på arbejde og at alle bidrager positivt til det gode samarbejde.

Ved altid at prioritere arbejdsglæde, samarbejde og involvering udvikler og fastholder de deres medarbejdere. Kulturen er præget af et uformelt familiært arbejdsmiljø, hvor der er plads til at tage ansvar, og hvor der er mulighed for at forme din egen dagligdag.

Holbøll A/S har hovedkontor lige uden for Næstved.

Vil du med på rejsen, så søg stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade din ansøgning og CV.

 

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Anne Nyvang, Senior rekrutteringskonsulent i Hartmanns, på mobil 4121 1327anne.nyvang@hartmanns.dk

 

Hartmanns A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor al henvendelse bedes rettet hertil. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler og forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb.

Samtaler til stillingen vil finde sted i uge 31. Har du spørgsmål til stillingen kan jeg besvare disse frem til fredag den 2. juli 2021 og igen efter den 26. juli 2021.

 

Søg stillingen her